mandag den 26. november 2007

Wiki - vejledning til oprettelse

  • Øverst på siden vælges ”Opret konto eller log på

  • Vælg herefter ”Opret en konto

  • Udfyld formularen ”Opret en ny konto

  • Efter udfyldelsen sendes en bekræftelses-email til dig.
    Når e-mail adressen er bekræftet kan du logge ind, via http://da.wikipedia.org//

  • Umiddelbart ser Wikipedia ikke anderledes ud, bortset fra den øverste menulinje på skærmen, der nu er en personlig menulinje. Mulighederne i denne bliver ikke forklaret nærmere her.

2 kommentarer:

mof sagde ...

Hej Martin
Kan det passe at det ikke er muligt at oprette en wikipedia-bruger mere? Jeg har oplevet gangster-metoder af Hebster.
Venlig hilsen
Mona, Fjerritslev

Anonym sagde ...

Nu har jeg fået lov, men jeg sidder også ved min egen computer herhjemme og arbejder med det, så jeg ved ikke om det har noget med det at gøre...
Kram mof